Samen brengen we je merk tot leven! Je kunt ons inzetten voor merk & strategie, identiteit, formule-ontwikkeling, retaildesign en alles op het gebied van retailcommunicatie.
Retail Optimalisatie Scan©

Retail is een snelle, dynamische business: consumenten zijn steeds veeleisender, hun loyaliteit staat onder druk, de concurrentie is groot en de koopmogelijkheden divers. Ben je benieuwd hoe jouw retailformule nu presteert en wat kansen voor optimalisatie zijn? Dat brengen we voor je in kaart met onze Retail Optimalisatie Scan©.

Lees verder
Merk & strategie

Het merk vormt het hart van iedere retailer. En het is de kern van wat we doen bij SVT. We houden niet van statische merkdocumenten met mooie woorden, maar van merken die wérken: waarvan je de merkwaarden terughoort in de ervaring van de klant. Samen stellen we een doel, bepalen we de strategie en vertalen we het merk naar de ruimte, het product en de ervaring.

Lees verder
Visuele identiteit

Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Zeker nu we gewend zijn geraakt aan een ongekende hoeveelheid informatie en visuele impulsen. We zijn er dan ook van overtuigd dat een sterke visuele identiteit belangrijker is dan ooit tevoren. Naam, logo, typografie, kleur en vormentaal vormen het visitekaartje van je bedrijf en verbeelden het merk in een oogopslag. Een krachtige visuele identiteit herken je uit duizenden en is een belangrijke branding tool.

Lees verder
Concept & formule

Een klant ervaart een winkel of zijn omgeving als een holistisch geheel. Bij de ontwikkeling van het concept en formule komt dan ook alles samen. Het is een creatief businessplan; ‘The Big Idea’. We onderzoeken de customer journey en ontdekken waar kansen liggen. Met behulp van Platform Development Model® brainstormen we over de consequenties voor alle retail-elementen. Wat willen we, wat is haalbaar en wat moet er dan gebeuren? We vertalen het concept naar een krachtig document in woord en beeld.

Lees verder
Retail design

In de ruimte komt je merk tot leven. Bij retail design vertalen we de visuele identiteit naar een (fysieke) omgeving, in de vorm van inrichting, communicatie, navigatie, verlichting, visual merchandising, maar ook exterieur; alles wat je ziet of ervaart als je een winkel binnenloopt. We ontwikkelen een beleving die de retailformule versterkt.

Lees verder
Instore communicatie

Instore communicatie laat de winkel spreken. Het vertelt jouw verhaal als retailer, voegt waarde toe aan producten en helpt de klant met kiezen of zijn weg te vinden. Wij geven toon en vorm aan alle communicatie die een klant ervaart. Hoe kunnen we de klant helpen, informeren en verleiden? En hoe spreken we deze aan? Daarbij kijken we niet alleen naar de winkel, maar naar alle consumer touchpoints, van online tot massamediale communicatie. Zo krijgen we één consistente beleving in de folder, app, webshop en de winkel.

Lees verder

Wil je ook een iconisch merk worden of de connectie met je klant versterken?

Laat een bericht achter