Het merk Ekoplaza is gebouwd op een fundament van een sterke overtuiging; gericht op biologisch voedsel, eerlijke prijzen voor boeren, een gezonde leefstijl in harmonie met de natuur. Ekoplaza vertelt het echte verhaal, van akker tot aanrecht. Eerlijke samenwerking met lokale boeren en leveranciers staat centraal in de storytelling.
Zowel de ‘donkergroene’ als de ‘lichtgroene’ consument kan zich vinden in Ekoplaza. Er is geen belerend vingertje, maar alle producten zijn van biologische teelt en zo duurzaam als op dit moment mogelijk is. Authentiek, en afgestemd op ons hedendaagse leven en het ritme van de stad. Daarom staat Groen & gemak centraal bij Ekoplaza: geen gedoe, heldere structuur, omnichannel, verse maaltijden, ready to cook, maaltijdideeën, momentoplossingen en dagelijks vers.
Ekoplaza is een merk en een formule in ontwikkeling. Samen zetten we in op stapsgewijze formule- en winkelontwikkeling, waarbij er sinds de overname van Marqt een nieuwe situatie is ontstaan. Klanten zijn nu ook stadse, welgestelde consumenten die waarde hechten aan goed en gezond, maar ook graag verwennen en verwend worden. Daarom geven we de winkels een passende upgrade in uitstraling, opbouw en communicatie.
“Ekoplaza is een eerlijke én verleidelijke winkelformule die vanuit een sterke overtuiging steeds verder evolueert. Is stapsgewijze formule-ontwikkeling iets voor jouw merk?”