FOOD

Eet goed,

leef beter!

Van verse tofu tot vuurvaste wok - bij Wah Nam Hong vind je alles voor de Aziatische keuken. De nieuwste winkelformule wordt gerealiseerd in de ‘Mall of the Netherlands’ in Leidsenhage. SVT ontwikkelde de winkelformule, het retaildesign en de instore communicatie.

Wah Nam Hong,

Asian market.

Op de eerste verdieping van de versmarkt Fresh! in winkelcentrum Leidsenhage vind je de nieuwste winkel van Wah Nam Hong. Het is de volgende stap in de retailformule van het Chinese familiebedrijf. Kwam er in de Rotterdamse Markthal al een restaurant bij, in deze winkel zit nu ook een Tea Boutique waar je geselecteerde biologische Chinese thee kan kopen en drinken.

Proef en ontdek Azië

Er zit enorm veel kennis en kunde in de Aziatische keuken, die steeds minder aan nieuwe generaties wordt overgedragen. Om de Aziatische keuken toegankelijk te maken wil Wah Nam Hong de Aziatische cultuur en de keukengeheimen delen, zodat klanten kunnen genieten van heerlijk eten en de helende werking van de ingrediënten. 

De nieuwe winkel van Wah Nam Hong is daarom laagdrempelig en ontrafelt de complexiteit van de authentiek Aziatische keuken. Alles is zo ingericht en ingedeeld dat de klant gemakkelijk haar maaltijd kan samenstellen. Alles om het zelf te maken of om direct van te genieten in het restaurant. Kortom; stap in de wereld van de Aziatische keuken en laat je zintuigen prikkelen.

Vers bereid in eigen keuken

Wat meteen opvalt in de nieuwe winkel van Wah Nam Hong is de eigen keuken en het restaurant. Bij binnenkomst ruik je meteen de geur van citroengras en verse kruiden. De gerechten worden in de keuken bereid en kun je in het restaurant eten of gekoeld meenemen.

 

De winkel heeft tegelijkertijd een breed assortiment kruidenierswaren die op landen en keukens  zijn gepresenteerd, zodat de klant gemakkelijk haar keuze kan maken. Ook verkoopt Wah Nam Hong verspakketten met alle ingrediënten er in en met een recept, zodat je thuis snel aan de slag kunt. Erg handig. Zo haal je in één winkelbezoek alles wat je nodig hebt om een heerlijke en gezonde Aziatische maaltijd te maken.

Makkelijk & lekker

Bij Wah Nam Hong moet je gemakkelijk boodschappen kunnen doen, maar ook even rustig kunnen genieten van een lekkere Aziatische maaltijd.

 

We hebben daarom een commerciële lay out ontwikkeld waarin rekening wordt gehouden met de klant die snel of uitgebreider boodschappen wil doen en met de klant die rustig in het restaurant wil verblijven. De winkel is daarom opgedeeld in een aantal zones. Zo is er in de periferie een opstelling van vers en kruidenierswaren en is er in het hart van de winkel een zone waarin de keuken, maaltijden to go en het restaurant zijn geplaatst. De winkel is 7 dagen in de week geopend.

Een eigen identiteit

Wah Nam Hong heeft een eigen identiteit gekregen die de persoonlijkheid van de twee familieleden en eigenaars Arjan Chan en Sin Yan Chan weerspiegelen; warm, leuk en gezellig. 

Centraal staan hierin de rode kleur, de Chinese karakters en de smaragdgroene gegolfde patronen. Deze symboliek is in de hele winkel doorgevoerd en moet de trots op de cultuur uitdragen die Arjan en Sin Yan willen delen met de klanten van Wah Nam Hong.

Op een herkenbare en eigentijdse manier is er omgegaan met de verschillende communicatielagen en het interieur. Van wanden en meubilair tot de instore communicatie; niets bleef bespaard en alles werd ontworpen vanuit de nieuwe visuele identiteit van Wah Nam Hong.

Van idee tot realisatie

SVT ontwikkelde de winkelformule, het retaildesign, de instore communicatie en alle stationary voor Wah Nam Hong.

 

Dat heeft geresulteerd in een aantrekkelijke en laagdrempelige winkel met een ruim assortiment aan echt Aziatische ingrediënten voor een heerlijke maaltijd. Daarnaast heeft SVT ook de Tea Boutique ontwikkeld met alle bijbehorende middelen om de klant een bijzondere theebeleving te geven. Meer weten over deze unieke retailformule? Neem contact met ons op.

WHAT'S NEXT

De klant centraal. Focus op beleving, gemak en prijs, middels een totale paradigmawijziging in lay out en serviceconcepten. De lay out van de winkel zegt immers veel over de zwaartepunten die je legt en of je de klant en zijn behoeftes begrijpt.