We ontwerpen de ontmoetingsplek tussen merk en consument

Van winkels en pop-ups, tot bankkantoren en zorgcentra. Met een omni-channel benadering zodat alle consumer touchpoints elkaar versterken.

​Het ruimtelijk ontwerp van een winkel
In de ruimte komt je merk tot leven. Bij retail design vertalen we de visuele identiteit naar een (fysieke) omgeving, in de vorm van inrichting, communicatie, navigatie, verlichting, visual merchandising, maar ook exterieur; alles wat je ziet of ervaart als je een winkel binnenloopt. We ontwikkelen een beleving die de retailformule versterkt.

​Hoe werkt retail?
Om deze vraag te beantwoorden, moet je eerst weten hoe een consument shopt. Bij elke opdracht verplaatsen we ons in het hoofd van de klant en ontwerpen op deze manier winkels die aansluiten bij de behoeften van de consument. Het is een combinatie van goed ontwerp, aandacht voor commercie en kennis van de wetmatigheden binnen retail die een winkel commerciëler en succesvoller maken. Of we nu een winkel, conceptstore of showroom ontwerpen, we integreren 30 jaar ervaring en kennis van markt en consument.

“We bedenken alles wat de klant ziet en ervaart.”

Blijf up-to-date!
De wereld verandert in hoog tempo. Hoe blijf je als retailformule relevant en up-to-date? De bestaanscyclus van het retaildesign wordt steeds korter. Steeds vaker ontwikkelen we flexibele designoplossingen waardoor de winkel zonder grote investeringen up to date gehouden kan worden. SVT ontwikkelt het retaildesign van concept tot definitief ontwerp en we geven zo nodig begeleiding tijdens realisatie. Aan het einde van het traject ontwikkelen we formule-handboeken, die leidraad geven aan een zelfstandige uitrol van de formule.

Wil je ook een iconisch merk worden of de connectie met je klant versterken?

Laat een bericht achter