• Maaike van Rooden

Wah Nam Hong is geopend!

Bijgewerkt: 5 dec 2018

Versmarkt Fresh! heeft zijn deuren geopend in de prestigieuze Mall of The Netherlands, vanaf 2020 het grootste winkelcentrum van Nederland. In Fresh! komen verschillende grote en kleine foodretailers en horecaconcepten samen, die elkaar versterken en het geheel tot een eigentijdse beleving maken.


Voor ons is de kers op de taart de nieuwe winkel van Wah Nam Hong.


SVT ontwikkelde de winkelformule, het retaildesign en de instore communicatie voor de Aziatische supermarkt. Dat heeft geresulteerd in een aantrekkelijke versafdeling en een ruim assortiment aan echt Aziatische ingrediënten voor een heerlijke maaltijd. Alles om het zelf te maken of om direct van te genieten in het horecagedeelte. Daarnaast is er een mooie Tea Boutique en een non-foodafdeling.


Teun Koek van UnibailRodamco-Westfield, de projectontwikkelaar, zegt in Retailtrends dat de Chinese supermarkt Wah Nam Hong een belangrijke plaats inneemt in Fresh!. Wah Nam Hong heeft al 4 andere winkels, maar hier wordt het concept naar een hoger niveau getild. “Dit is niet een 2.0, maar een 3.0-versie”, omschrijft hij. “De winkel die we hier hebben gebouwd is echt een stuk mooier en bijzonderder dan die in de Markthal.” Dat komt volgens hem doordat goed is nagedacht over de uitstraling.


Taste & discover Asia!