Eijerkamp staat in bloei. Met de ontwikkeling van LOTS verbinden ze zich met een nieuwe generatie klanten, evenals een nieuwe generatie binnen de familie Eijerkamp.

Een nieuw stadsconcept

in de woonbranche

LOTS Citystore is het stadsconcept van Eijerkamp en bevindt zich in het hart van Eijerkamp Zutphen. Je vindt er een sterke selectie van hippe accessoires, bijzondere verlichting en eigentijdse meubels die aansluiten bij de wensen van een jongere doelgroep. Scandinavische merken en urban brands, aangevuld met private label maken het winkelen inspirerend en uniek.

Spice up
your room!

Het motto van LOTS Citystore is ‘Spice up your room’. De winkel zelf is dan ook écht anders dan haar omgeving. LOTS bevindt zich in het hart van de winkel Eijerkamp, maar is absoluut een winkel apart. 

 

Het heeft een eigen entree, eigen medewerkers en een eigen kassapunt. De winkel heeft een open karakter en toch een hoge productdichtheid, waardoor het geheel wordt ervaren als urban en boutique. Om LOTS nog meer onderscheidend te maken hebben we gekozen voor eigen communicatie, met een nieuwe identiteit, uitstraling en een eigen tone of voice.

Lots of brands

De winkel ademt pure lifestyle. Hippe Scandinavische merken en urban brands als WOUD en HAY, ferm LIVING en HKliving krijgen een eigen karakter binnen de stadsformule.

 

De merken trekken een jongere doelgroep en passen goed in het huidige eclectische interieurbeeld. Deze mix van stijlen vind je ook terug in de winkel; een bonte verzameling stijlen, producten en materialen worden er gecombineerd.

Een nieuwe 
generatie

Al bijna 90 jaar is Eijerkamp een begrip in de woonbranche. Als gevestigde retailer is het noodzakelijk om te blijven ontwikkelen, innoveren en aansluiting te blijven vinden met de veranderende maatschappij.

 

Met LOTS Citystore verbindt het familiebedrijf zich met een nieuwe generatie klanten, evenals met een nieuwe generatie binnen de familie Eijerkamp. LOTS is vernoemd naar Lotte Eijerkamp. SVT Branding + Design Group heeft onder andere het concept, identiteit, de instore communicatie, winkel lay-out en inrichting van LOTS ontwikkeld.

WHAT'S NEXT

Blijf verbinding zoeken met je klanten - en wellicht de veranderende doelgroep.

Soms leidt de behoefte naar hybride winkelformats, zoals een stadswinkel, een XL-winkel, of pop-up stores.