Xenos

De hele wereld lekker dichtbij

Xenos is Grieks voor vreemd. Een naam die nog steeds goed past bij het iconische retailmerk. Al vanaf de start in 1973 is Xenos een ‘best wel vreemde formule’. En dat wil ze vooral ook blijven, want daarmee onderscheidt Xenos zich in een overvolle markt. Herkenbaar uit de pas lopen.

Diverse winkels in Nederland, o.a. Mall of the Netherlands

Branding, doorontwikkeling store design, customer journey, instore communicatie, gevel, zelfscan, Xenos Gogo

Iedereen vindt het leuk om verrast te worden, het is een natuurlijk instinct. Daarom wil Xenos haar klanten steeds weer inspireren met een snel wisselend assortiment leuke spullen voor thuis, die net even anders en exotisch zijn. Bij Xenos ontdek je aparte en voordelige producten om het thuis gezellig te maken. Een combinatie van wereldse food en non-food voor gezellige momenten, zowel binnen als buiten.
Shoppen bij Xenos is gezellig anders, een beetje als een bazaar: een koopjesparadijs waar je steeds weer wordt verrast door leuke, lekkere en altijd laaggeprijsde producten. SVT heeft de retailformule van Xenos in The Mall of the Netherlands doorontwikkeld met een nieuw retail design, een uitgesproken exterieur, nieuwe communicatie en bijzondere highlights. Hiermee is de nadruk van de retailformule meer komen te liggen op beleving, eigentijdsheid en volop inspiratie.

“Een toch al eigenzinnige formule nóg inspirerender maken, dat kun je gerust aan SVT overlaten. Samen de grenzen van jouw merk verkennen?”

Neem contact op

Wil je ook een iconisch merk worden of de connectie met je klant versterken?

Laat een bericht achter