OV Servicewinkel

Reisadvies van deur tot deur

De OV Servicewinkel op de grote stations in Nederland maakt reizen met het openbaar vervoer gemakkelijker met betrouwbaar en makkelijk deur-tot-deur reisadvies. In de winkel krijg je antwoord op al je vragen met betrekking tot trams, regionale busverbindingen en treinen in Nederland en naar het buitenland.

Alle bemande NS stations

Logo design, visual identity, store concept & design, instore communicatie

In de OV Servicewinkel kan de klant terecht voor álle vragen over het openbaar vervoer. Het kopen van een dagkaart voor tram, bus of metro. Het opladen van de OV-chipkaart. Het krijgen van reizigersinformatie op maat. De Nederlandse Spoorwegen en gemeentelijke vervoersbedrijven allemaal onder één dak. Met het touch screen kun je zelf aan de slag en heb je in no-time de snelste route gevonden.
De winkel is uitnodigend en heet reizigers welkom. Ze geeft de service van NS een gezicht. Het interieur is huiselijk, warm en vriendelijk, en neutraal en fris in kleurgebruik. De winkel bestaat uit drie zones: self service, assisted self service en full service. Verder zijn diensten als abonnementen en de spoordeelwinkel zichtbaar als product aanwezig. De wanden hebben een informatieve functie en zijn dynamisch. De brandwall geeft vervoerders ruimte om hun eigen merk te profileren.

“Service krijgt een gezicht in de vorm van een klantvriendelijke winkelformule, waarin je zelf bepaalt hoe je geholpen wilt worden. Hoe vertaal jij merkstrategie naar service?”

Neem contact op

Wil je ook een iconisch merk worden of de connectie met je klant versterken?

Laat een bericht achter