Natuurmonumenten

Bewuster genieten van de natuur

Als de natuur er voor ons is, laten wij er dan ook zijn voor de natuur. Daarom bezit en beheert Natuurmonumenten 108.000 hectare natuurgebied in onze land. De organisatie maakt zich sterk voor de natuur die nog over is en de nieuwe natuur die nog te winnen is. In bezoekerscentra en winkels wil Natuurmonumenten de verbinding leggen tussen mensen, natuur en haar taak: beschermen en onderhouden van onze eigen natuur.

Amersfoort

Branding, visual identity, store concept & design, instore communicatie, gevel

Als de natuur er voor ons is, laten wij er dan ook zijn voor de natuur. Natuurmonumenten wil de mensen laten genieten van de natuur, maar ook bewust maken van wat er nodig is om van de natuur te kunnen genieten. Met het aankopen van producten in de winkel van Natuurmonumenten draagt de klant direct bij aan de natuur. Daarbij wordt advies gegeven, informatie gedeeld over (onderhouds)projecten en uitgenodigd tot lid worden of vrijwilligerswerk.
De eerste winkel is onderdeel van het hoofdkantoor in Amersfoort: in de stad, niet in de natuur. De winkel brengt de natuur naar de stad. Maakt stedelingen enthousiast voor de missie van Natuurmonumenten. Met de dynamiek van de seizoenen, liefde voor de natuur natuurlijke en een avontuurlijke karakter en heel veel mooie producten die samen het gedachtegoed van Natuurmonumenten tot uitdrukking brengen.

“Een winkelomgeving waarin de natuurbeleving zó sterk is dat je er meer van wilt weten en je zelfs geroepen voelt de natuur te beschermen. Wil je meer weten over een natuurlijke connectie maken met je winkelformule?”

Neem contact op

Wil je ook een iconisch merk worden of de connectie met je klant versterken?

Laat een bericht achter