Intratuin

Elk seizoen ander groen

Intratuin is altijd een aantal stappen vóór in de tuinbranche en neemt de klant graag mee in die ontwikkeling. Groot, breed en diep in product en kwaliteit, in innovatie, actualiteit en inspiratie.

o.a. Deventer

Branding, visual identity, store concept en design, customer journey, instore communicatie

Architectuur i.s.m. Breddels Architecten, horeca i.s.m. Vermaat

De winkel is voor de klant een middagje uit, doordeweeks of op een regenachtige middag in het weekend met de kinderen. Lunchen of snacken inbegrepen. Funshoppers en runshoppers vinden makkelijk hun weg in de nieuwe winkel. In Deventer is de route altijd passend bij de behoefte: een snelle boodschap of uitgebreid winkelen, eerst een hapje en dan de rest of eerst shoppen en dan de beloning. Vind wat bij je past.
Een formule als een magazine. Dat is het idee. Met een sterke merkbeleving en de vrijheid om thema’s iedere maand heel anders aan te pakken. Voorzien van vaste rubrieken die steeds opnieuw driedimensionaal worden ingevuld, zoals de tuinapotheek, stijlkamers, en kamerplantenweetjes. De beleving begint al op het parkeerterrein met voorbeeldtuinen, van hieruit ‘blader’ je door naar inspiratie prikkels en producten voor je eigen tuin of woonkamer.

“De winkel voelt alsof je rondwandelt in één groot driedimensionaal magazine boordevol inspiratie. Wil je van een bezoek aan jouw winkel ook een uitstapje maken?”

Neem contact op

Wil je ook een iconisch merk worden of de connectie met je klant versterken?

Laat een bericht achter