HEMA

Herkenbaar en toekomstproof

HEMA staat voor Hollandse Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam, en staat al sinds 1926 voor betrouwbaar, optimistisch en typisch Hollands. Bij HEMA geloven ze in betaalbaar design, toegankelijk voor iedereen. Een principe dat ze graag met de klant delen op een eigen sympathieke, frisse manier. Want bij HEMA is alles nog steeds écht HEMA.

o.a. Eindhoven en Leiden, Mall of the Netherlands

Branding, customer journey, navigatie, gevel

Bij HEMA vind je te gekke producten voor een leuke prijs. Klanten weten precies waarvoor ze komen; handige, goede spullen voor dagelijkse dingen in die typische kleur en vormgeving. Op HEMA kun je rekenen, óók voor die worst, dat kopje koffie of die prettige foto-service. En omdat het merk ontwerpt en produceert met zorg en aandacht voor mens en milieu. HEMA wil hierin blijven ontwikkelen en haar klanten verrassen, zonder zichzelf te verliezen.
De filosofie van HEMA is er een om trots op te zijn. Daarom hebben we een taal ontwikkeld waarmee het merk haar boodschap kan uitdragen; luid en duidelijk, maar ook lekker eenvoudig en vooral herkenbaar. Een sympathiek brand statement legt uit waar het merk voor staat, op diverse touch points in de winkel. HEMA services hebben meer zichtbaarheid gekregen, liften en toiletten zijn beter vindbaar en een heldere navigatie leidt je prettig door de winkel. Een iconische taal voor een iconisch merk, dat nu nog zichtbaarder is geworden in de winkelstraat.

“Een eigen tone-of-voice als verbeelding van de merkwaarden. Benieuwd welke taal bij jouw merk past?”

Neem contact op

Wil je ook een iconisch merk worden of de connectie met je klant versterken?

Laat een bericht achter