ANWB

Avontuur begint met voorpret

De afgelopen jaren is ANWB uitgegroeid tot een veelzijdig merk en een grote aanbieder in reizen, outdoorkleding en reisbenodigdheden. Innovatie in product en service, het aanspreken van leden, verjonging van de formule en het activeren van het ANWB merk zijn pijlers van de succesvolle vernieuwingsstrategie. ANWB is niet meer alleen een helpende hand, maar steeds meer de reispartner voor jouw vakantieplezier, voorpret en beleving.

Alle winkels in Nederland, Concept Store in Utrecht (Neude)

Branding, store concept & design, instore communicatie, gevel

De klant vindt in de winkel een assortiment dat mee verandert met de seizoenen. Of je nou houdt van wandelen, fietsen of er graag met de auto op uit gaat, in de ANWB-winkel vind je alles om goed voorbereid en zorgeloos van de seizoenen te genieten. Waar het volgende avontuur je ook brengt.
Met een vernieuwd winkelconcept brengt ANWB het merk tot leven bij een jongere doelgroep. Door een bijzondere locatie te kiezen met café en een community hub komt de nadruk van de winkel meer te liggen op beleving, actualiteit en inspiratie. De klant wordt geholpen én geïnspireerd met duidelijk gemarkeerde afdelingen waar bijzondere verhalen worden gedeeld. Het café biedt ruimte voor workshops of speciale ledenbijeenkomsten. De winkel is niet alleen dynamischer, maar ook commerciëler. De formule wordt dan ook toegepast op diverse andere locaties.

“Van een levendige winkel naar een winkel waarin beleving en ontmoeting echt centraal staan. Voor ANWB blijkt een pilotstore de ideale proeftuin voor formulevernieuwing. Iets voor jouw merk?”

Neem contact op

Wil je ook een iconisch merk worden of de connectie met je klant versterken?

Laat een bericht achter