STRATEGIE & CONCEPT

LOTS Citystore van Eijerkamp in Zutphen. LOTS Citystore is een urban concept met hippe accessoires, bijzondere verlichting en eigenzinnige meubels. In een atelierachtige omgeving is een tot in detail verzameld ensemble van Scandinavische merken, urban brands en origineel design samengebracht. Samen met Eijerkamp ontwikkelden we de onderscheidende waarden van het merk, de positionering en de naam en vertaalden dit in een ruimtelijk design en instore communicatie voor de retail formule.

LOTS Citystore, spice up your room.

LOTS Citystore, urban brands en origineel design.

DESIGN

Het motto van LOTS Citystore is ‘Spice up your room’. Dit vertaalt zich door de winkel een open karakter te geven, leuke visual merchandising, cross selling en aparte afdelingen om hippe merken een eigen karakter te geven. De winkel nodigt uit om te spelen met meubels, kleur- en behangpanelen om zo een eigen stijl te creëren. Gekozen is voor een eigentijds design met een frisse uitstraling en een urban karakter. SVT Branding & Design Group heeft onder andere het concept, de instore communicatie, winkel lay-out, inrichting en de wereld van LOTS ontwikkeld.

RESULTAAT

Al meer dan 85 jaar presenteert Eijerkamp de nieuwste trends op het gebied van wonen, slapen, design, verlichting, raam- en vloerdecoratie onder één dak. Een ware woonbeleving. Met LOTS Citystore laat het familiebedrijf wederom zien dat ze blijven vernieuwen en innoveren. De winkel met een eigen collectie van Scandinavische merken, urban brands en origineel design spreekt een nieuwe doelgroep aan, waarmee Eijerkamp volledig voorbereid is op de toekomst.