Boek Maaike

100% Service

Ons nieuwste boek is in maart 2017 uitgekomen. 100% Service, de formule voor succes, is een van de weinige boeken over klantgerichte innovatie toegespitst op de publieke sector. In het boek introduceren we de Serviceformule: een nieuwe manier van denken en werken om dienstverlening in de publieke sector te innoveren. Maaike van Rooden heeft het boek samen met Hanneke Kunst, Martine Vos en Eleonora Swart geschreven: vier auteurs met elk hun eigen achtergrond en expertise.

Lees verder »

100% Service

Ons nieuwste boek is in maart 2017 uitgekomen. 100% Service, de formule voor succes, is een van de weinige boeken over klantgerichte innovatie toegespitst op de publieke sector. In het boek introduceren we de Serviceformule: een nieuwe manier van denken en werken om dienstverlening in de publieke sector te innoveren. Maaike van Rooden heeft het boek samen met Hanneke Kunst, Martine Vos en Eleonora Swart geschreven: vier auteurs met elk hun eigen achtergrond en expertise. Dit heeft geleid tot een boeiende mix van verschillende perspectieven op service; zoals retail, bedrijfskunde, service design, branding, e-commerce, consultancy, bestuurskunde, human development en veranderkunde. Het boek inspireert en prikkelt om de vernieuwing te starten.

Ga naar de website van het boek
Bekijk het boek online
Bestel het boek bij Bol.com

Boek Michel

1:1

‘1 op 1’ gaat over alle facetten van retail branding, van formuleontwikkeling die rekening houdt met alle factoren die van invloed zijn op het winkelen, tot de 1 op 1 relatie met de klant.
Het boek is de opvolger van Michel van Tongeren’s succesvolle eerste boek, Retail Branding. Nu gaat hij vooral in op hoe retailers continu alert kunnen zijn op veranderingen en kansen in de markt, hoe je een diep inzicht kunt krijgen in je merk en hoe je dit vervolgens kunt vertalen naar een perfect opererende winkelformule.

Lees verder »

1:1

Dit boek gaat over alle facetten van retail branding, van formuleontwikkeling die rekening houdt met alle factoren die van invloed zijn op het winkelen tot de 1 op 1 relatie met de klant.

1:1 is de opvolger van Michel van Tongeren’s succesvolle eerste boek, Retail Branding. Nu gaat hij vooral in op hoe retailers continu alert kunnen zijn op veranderingen en kansen in de markt, hoe je een diep inzicht kunt krijgen in je merk en hoe je dit vervolgens kunt vertalen naar een perfect opererende winkelformule.

Het boek is een praktische handleiding voor retailers, mensen die een winkel willen beginnen en studenten. Het is relevant voor zowel fysieke winkels als online retail en inspirerend door de vele voorbeelden en modellen en natuurlijk omdat het heel veel onthult over onze favoriete hobby: winkelen!

Bekijk het boek online
Bestel het boek bij Bol.com